tisdag 30 april 2013

Har du bäddat sängen?

Då är vi inne på aprils sista dag. Jag undrar om det är någon mer än jag som hängde på FlyLadys utmaning för april månad som var att bädda sängen varje dag hela månaden?


Bildkälla: laurawinslowphotography.com

Hur gick det?
För min del gick det bra att bädda sängen så länge jag var frisk. Jag tycker att det går av vana. Däremot har jag legat sjuk senare delen av månaden och då har det blivit lite si och så med bäddningen.

Personligen tycker jag att det gör en stor skillnad för min trivsel om sängen är bäddad eller inte. En bäddad säng gör genast att sovrummet ser så mycket mer harmoniskt och städat ut.

Men nu välkomnar vi snart sköna maj och med det en ny månad  och en ny utmaning.
Är det någon mer än jag som är  pepp på nästa månads utmaning från FlyLady?

Kram
Linn

2 kommentarer:

  1. Jag är pepp :) både jag och lillan (3månader) ska köra magträning denna månad ;)
    Kram abinito

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt abinito!

      Då blir vi åtminstone tre stycken glada tjejer eller ska jag kanske räkna oss som 2 ½? ;)

      Ha en härlig valborgsmässoafton!

      Kram
      Linn

      Radera