tisdag 7 maj 2013

Glossybox - Spring Clean Your Beauty

Vad passar väl bättre nu när man är sugen på vårstädning än att få en Glossybox på temat "Spring Clean Your Beauty"?!




Månadens Glossybox

Denna gång tycker jag att Glossybox har lyckats riktigt bra med att få ihop en bra och intressant box som avspeglar temat på ett mycket bra sätt.




Denna månads originalprodukt var en hårinpackning från Maria Nila Stockholm som enligt uppgift ska återfukta och reparera skadat hår och som med algextrakt ska göra att håret återfår sin styrka och glans. Den ska också minska färgförlust och skydda håret mot UV-strålning och fria radikaler.

Den ser jag verkligen fram mot att prova eftersom jag ofta använder hårinpackningar och alltid är på jakt efter nya och bra inpackningar.



Övriga produkter var en ansiktsmask från  Être Belle, en BUS-spray från Tancan, en bodywash från Balance me och en produkt från Vichy som ska ska vara djuprengörande och ta bort finnar

Ansiktmasker går alltid åt här hemma. Jag tycker det är underbart att få pyssla om sig lite extra med en ansiktsmask, hårinpackning, fotbad m.m. och brukar göra det varje söndagskväll som en skön avslutning på veckan

Finnar har jag inte haft några på många år så den produkten får nog någon av döttrarna testa istället. BUS är det inte heller ofta som jag använder men nu när jag har fått den så tänker jag givetvis testa den. Och en liten förpackning med bodywash går alltid åt när man ska till simhallen eller gymmet. Jag gillar möjligheten att få testa nya produkter på ett billigt vis genom Glossybox. För ofta använder jag samma gamla vanliga favoriter men numer har jag blivit mer ombytlig efter att jag har fått prova nya produkter och därigenom hittat nya favoriter

Kram
Linn



.

2 kommentarer:

  1. Akta dig för TanCanen bara, och tänk på att skydda kläder osv... Fast färgen blev bra till sist ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha Åsa!
      Jag såg hur det gick för dig så jag ska vara så försiktig med den. Det räcker med att du provspelar för Cosby ;)

      Radera